Telefon  +48 889 854 304

    Email  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Jakie elementy nadruku umieścić na czapce?

Ciekawe nadruki na czapkach wpisały się już w naszą rzeczywistość. Mamy różne gusta i dlatego każdy nadruk jest inny. Mamy napisy z ciekawymi sloganami, postacie bohaterów, zdjęcia ukochanych nam osób, postacie filmowe lub logo firmy. Wszystko zależy od naszych upodobań. Z pewnością chcemy się wyróżnić w tłumie. W firmie Tekstyldruk możemy zamówić wysokiej jakości nadruki, wykonane techniką sitodruku, termostansferu, fototransferu, sublimatu, folii flex, folii flock czy subliflocku. 

Sprawa jest bardzo prosta, ponieważ dostarczamy do firmy grafikę, zdjęcie lub napis i otrzymujemy gotowy nadruk na czapce. Możemy być spokojni o trwałość druku, bo jest odporny na spieranie. Istotny jest oczywiście materiał. Jeśli czapka jest z bawełny, sami wybieramy technikę nadrukowywania, ale gdy tkanina jest niewiadomego pochodzenia, musimy zdać się na specjalistów, którzy dobiorą technikę, by nadruk był trwały i dobrze się prezentował.

Nadruki reklamowe

Nadruki reklamowe nie są dziś żadną nowością. Mamy przeróżne gadżety reklamowe i odzież firmową, więc wiemy, jaka jest to korzyść dla reklamodawcy, ale też dla odbiorcy. Tego typu reklama jest bardziej opłacalna, niż inne formy promocji. Przede wszystkim gadżet bardzo chętnie przyjmujemy, ponieważ jest praktycznym prezentem.

czapka

Koszulki z nadrukiem zawsze są mile widziane, bo wyglądają ciekawie, więc latem t- Shift jest pożądany. Odzież robocza jest obowiązkowa, ale zrozumiałe jest, że pracownicy reprezentują firmę, więc nikt nie neguje, tej formy reklamy. Każdy sposób jest dobry, który prowadzi do klienta. Budowanie świadomości marki jest podstawą, ponieważ lubimy kupować produkty, znanych marek. Im więcej firma będzie zamieszczała reklam, tym szybciej zbuduje swój wizerunek. Przedsiębiorcy o tym doskonale wiedzą i dlatego promują się na wszelkie sposoby. Reklama radiowa, prasowa, bilbordowa, czy internetowa jest znacznie droższa od nadrukowanej na gadżetach. Celowo nie mówimy o TV, bo na reklamę w tym medium mogą pozwolić sobie tylko nieliczni.

Skuteczność gadżetów reklamowych, nadruków na materiałach

Reklama żyje tak długo, jak trwa jej czas emisji. Odbiorcy reklamy zapamiętają ją tylko wtedy, gdy wniesie coś interesującego. Nowa firma, promocja na produkt, wyprzedaż, z pewnością działają na adresata. Reklama bawi, straszy, zachwyca i obiecuje. Hasła reklamowe przykuwają uwagę, zapadają w pamięć lub w ucho. Pamiętamy tylko nieliczne slogany. Tylko powtarzalność kampanii reklamowej czyni ją skuteczną. Zupełnie inaczej wygląda sprawa z gadżetami reklamowymi, nadrukami na odzieży itp. Jeśli coś jest ładne i przydatne, nigdy się tego nie pozbywamy. Długopis, brelok, pendrive, torba, kubek, leżak, parawan, piłka, czapka, koszulka itp. towarzyszą nam praktycznie wszędzie. Przemieszczamy się wraz z nimi. Najbardziej zauważalne są koszulka i czapka z nadrukiem. Nie ma osoby, która nie zwróciłaby uwagi, na ciekawy nadruk. Jeśli firma chce się wypromować, to jest to znakomity sposób, żeby zleciła nadruk agencji Tekstyldruk. Jest to doskonały pomysł, na łatwą i cenowo przystępną promocję firmy lub produktu.

Reklama na czapce

Czapka jest lubianym i popularnym nakryciem głowy. Latem nosimy jako ochronę przed słońcem, zimą przed mrozem. Czapkę dobieramy sobie do garderoby, żeby ładnie się prezentować. Reklama sprawdza się znakomicie. Czapka jest zawsze najbardziej widocznym elementem odzieży. Wychodząc z domu, praktycznie się z nią nie rozstajemy, jak w przypadku czapki z daszkiem. Nosimy ją zawsze i wszędzie, często przez okrągły rok. Tak zwane bejsbolówki noszą kobiety, mężczyźni i dzieci. Możemy więc wykorzystać w tym momencie okazję do zareklamowania swojej firmy. Umieścimy krótki tekst, logo czy inną ciekawą grafikę. Musimy tylko przemyśleć, na czym nam najbardziej zależy. Pamiętajmy również o kolorystyce, musi być odpowiednio dobrana, żeby była widoczna i znakomicie się prezentowała. Każdy, kto założy czapkę, będzie reklamował naszą firmę. Nie rezygnujmy oczywiście z zimowych czapek, bo wbrew pozorom, mamy większe możliwości nadruku. Czapka jest sezonowa, ale za to nadruk, będzie mógł być większego rozmiaru. Wykorzystamy więc sporą powierzchnię, co przyniesie znakomity efekt dla naszej firmy. Nie traćmy pieniędzy na banery w Internecie czy ulotki, które zazwyczaj są ignorowane, wybierzmy skuteczną formę reklamy.